Friday, September 23, 2011

Haaste~~in finnish


*FINNISH*

Sain haasteen siis Katalta, kiitoksia! :) 

Säännöt:
1) Kerro henkilö linkin kera blogissasi, joka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 15 parhaalle blogille/bloggaajalle.


-7 random faktaa minusta-

1. En syö kalaa, missään muodossa! Ei edes kalapuikkoina, vaikka ne ei oikeastaan kalaa sisälläkkään.
2.Mulla on varmaan joku persoona häiriö, sillä olen tosi ujo, mutta toisinaan taas kaikkea muuta. 
3.Olen SURKEA matikassa ja nyyh..ruotsissa
4. Olin vähän aikaa sitten todella sairas, jonka takia vihaan mennä käymään sairaaloissa. Ei että hoito olisi huonoa, sairaalasta tulee vaan mieleen kaikki ikävät jutut ja se sairaalan haju O_O
5. Halusin pienenä eläinlääkäriksi tai astronautiksi
6. En ole koskaan seurustellut T.T Mulla on "kuulemman" liian vaativa maku miesten suhteen, eli täydellisyys tule esiin sieltä jostain! 
7. Musiikkimakuani pidetään erikoisena, vaikka oikeastaan ei se ole enää niin erikoinen. 
K-popista on tulossa pian massaa myös, ikävä kyllä. 


Päätin, että tämä haaste on kiertänyt jo monissa blogeissa, joten en kirjaimellisesti lahjoita tätä.
Ne jotka haluavat tehdä tämän ovat vapaita kopioimaan ohjeet tuosta. 

 Kiitos~~ : ) 


No comments:

Post a Comment