Sunday, December 19, 2010

Maybe I have a dream too....?

Tyttö astui sisään kahvilaan, paikkaan joka näytti todella tutulta.
Aivan kuten siinä Mary Stayed Out All Night-draamassa. 
Holly's Coffee.  
Oli kesä ja aurinko porotti täydeltä taivaalta. 
Ihmiset ympärillä näyttivät erinlaisilta ja he eivät puhuneet samaa kieltä. Paikka ei todellakaan ollut Suomi. 
Tyttöllä oli päällään H&M:n farkku shortsit, jotka löytyvät minun vaatekaapistani. 
Ja musta toppi, jota pidin päälläni Lukion pikkujouluissa.  
Myös hänen laukkunsa oli samanlainen kuin minun.
Värikäs, Berliinistä ostettu ja E-kirjaimen muotoinen avainmenperä.
Jopa tytön hiukset olivat yhtä vaaleat kuin omani. 
Korkokengät, jotka tytöllä oli jalassaan olivat suoraan siitä nettikaupasta.
Kengät olivat juuri ne, jotka minä haluan. 
Tytön silmät oli peitetty mustilla aurinkolaiseilla, samanlaisilla kuin mitä minulla on.  
Tyttö asteli suoraan kahvilan tiskille ja tilasi Vanilla Latten.
Juuri minun lemppari Latteni.
Tyttö otti laukustaan lompakon, jopa sekin muistutti omaani. 
Hän maksoi ja otti kahvinsa.
Sattumalta, kahvila oli täyttynyt. 
Tyttö etsi katseellaan vapaata pöytää, mutta kaikkialla oli täyttä.
Samassa hän huomasi pöydän kaumpana ikkunan vieressä, jossa istui vain yksi nuori mies. Komea nuorimies oli keskittynyt kännykkäänsä, eikä edes huomannut vierelle tullutta ulkomaalaista tyttöä.
"Can I sit here?"
Tyttö kysyi kohteliaasti englanniksi.
Nuori mies nosti katseensa ja heidän silmänsä kohtasivat.
Tytön suu loksahti auki hämmästyksestä. Harvoin jokainen ulkomaalainen törmää julkkikseen uudessa maassa.
Nuori mies oli U-KISS Eli. 
"Sure" 
Eli vastasi hymyillen. 
Tyttö istui hymyillen ja otti aurinkolasinsa pois.
Nyt oli minun vuoroni hämmästyä. 
Se tyttö olin minä. Hän näytti täsmälleen samalta kun minä näytän.
Jokaiselta piirteeltään tyttö näytti ja vaikutti aivan minulta.
Eli ja "minä" alkoivat keskustella englanniksi. He keskustelivat, keskustelivat ja keskustelivat.
Minä vain en kuullut sitä.
Hetken kuluttua he jopa vaihtoivat puhelinnumeroita.
"Minä" hymyili koko ajan.
Samassa he molemmat käännähtivät katsomaan juuri siihen suuntaan, josta minä
seurasin tilannetta.
"Who are you?"
"Minä" kysyi minulta.
Jos hän olin minä,
kuka minä oikein olin? 


That was my dream. Weird, right?
Sorry, I had to write it in finnish, It was way too much easier than in English.
But can that kind of dream come true? If I was that girl all the time? 
Can that happen to me someday and then that who's watching the situation is someone else? Im not even big U-KISS fan, I've heard some of their songs and I don't even remember their all names. Then I saw Eli in my dream? 
What does that mean? :O  
Was this Prediction-Dream? 


Se jää nähtäväksi!

Sincerely yours~

Coffeecup~~! 

No comments:

Post a Comment